søndag 26. desember 2010

Bivirkninger..

Nå har jeg brukt Synerela nesesprayen i 16 dager.
Den siste uken har bivirkningene meldt sin ankomst!
Hetetokter har jeg nevnt tidligere. I følge felleskatalogen er det svært vanlig å få hetetokter mens man bruker Synerela. Det forekommer hos så  mange som ca 90 %.
Jeg har også nevnt tidligere at jeg pleier å bli "forkjølet" i nesa i 1/2 time etter jeg har sprayet.

Jeg har vondt i hodet og er konstant trøtt! Det føles ut som jeg er en zombie som har vært på fylla i 14 dager.. Har mest lyst til å sove hele dagen.. Hodeverken har jeg valgt å "leve med", for jeg vil ikke ta tabletter i flere uker heller:)
De fleste bivirkningene skyldes nedsatt østrogenproduksjon. Derfor vil det bli mye bedre når jeg skal starte på sprøytene.



















Antall spray tatt: 62
Antall spray igjen før sprøytestart: 70
Antall ganger alarmen har ringt på telefonen: 30 (Klokka 08.00 og 20.00 hver dag)
Dager til mannen kommer hjem: 17
Dager til sprøytestart og cyste kontroll:
17







2 kommentarer:

  1. Huff da vennen.
    De bivirkningene vet jeg alt om. :-(
    Håper de går over når du blir stikker.

    Klemmer. ♥♥♥

    SvarSlett
  2. Huff,det er slitsomt med bivirkninger :(

    Mange klemmer til deg også snuppa <3 <3 <3

    SvarSlett