tirsdag 8. februar 2011

Endelig

Dager siden uttak: 14
Dager siden innsetting: 12
Crinone dag: 14
Dager med positve tester: 3

Søndagen våknet jeg med full blære. Jeg dristet meg til å tisse på en test. I halv søvne stod jeg nervøs på badet, og jammen meg så jeg to streker, selv om den ene streken var svak.
Nervøs åpnet jeg en ny test, og holdt den ned i koppen i 10 sekunder. Det tok ikke mange minuttene før det dukket opp nok en strek.
Jeg listet meg inn på soverommet til en sovende mann.
"Duu, jeg testet jeg.."
"Ble den negativ?"
"Nei, det kom to streker opp"

Både i går og i dag har jeg testet på nytt, og det kommer fremdeles to streker opp. Men de er fremdeles svake. For første gang siden 2004 så sitter vi her med positive tester:) Det føles helt uvirkelig ut.
Vi tørr ikke helt å slippe jubelen løs før dagens test på fredag viser gravid :)


De to nederste er fra søndag.
Den øverste testen er fra i går:)
Svaake, men positive..


Dagens test. Et nytt merke denne gangen.
Positiv, men fremdeles svake:)




2 kommentarer:

  1. No er du faktisk gravid! GLEDER meg til digitaltesten på fredag!!!

    SvarSlett
  2. Hihi,det gjør jeg også :D <3

    SvarSlett