fredag 11. februar 2011

Jeg blør..

Gleden varte ikke lenge..
Jeg begynte å blø litt i går, og blødningen har blitt større i dag.
Digital testen lyste "gravid" mot meg i dag tidlig...

Sykehuset mente at jeg skulle vente til mandag, så hvis testen er fremdeles positiv så håper jeg at
dem tar blodprøver av meg..

Akkurat nå føles verden veldig urettferdig! I dag er det to mnd siden jeg startet på medisiner. Og to dager siden jeg var ferdig med crinonen. Det vil si at jeg så og si har gått på medisiner i to mnd..
Jeg er så sliten,føler meg så alene, og jeg savner kjæresten min som er i nordsjøen de neste fire ukene :'(




1 kommentar:

  1. Kjære vennen min. Føler virkelig med deg nå :-(
    Synes de kunne tatt en blodprøve idag, så du hadde sluppet å vente helt til mandag.
    Håper av hele mitt hjerte og krysser alt som krysses kan xxxxxx
    Tenker masse på deg vennen. Klemmer i fleng ♥

    SvarSlett