mandag 24. januar 2011

Endelig..

Spray dag: 45
Doser med spray tatt: 179
Ul unnagjort: 2 stk
Sprøyter tatt: 12
El sprøyte unnagjort:
1

De siste dagene har jeg kjent det godt i eggstokkene. I går lå jeg hele dagen i senga, med verkende eggstokker og kvalme. Derfor var jeg spent på dagens ultralyd.
Jeg var nervøs mens vi satt å ventet på sykehuset. Tiden dro ut, og endelig var det våres tur:)
På skjermen kunne vi se at det hadde skjedd forandringer  livmoren siden sist.
På høyre eggstokk var det litt vanskelig å få overblikk siden jeg har en cyste der. Mens venstre eggstokk var fin.. Folikkene ble målt og telt, og legen kom frem til at det var 9 stykk som var klar til uttak.
Slimhinnen ble målt, og den var perfekt sa legen :)

Etter ultralyden i dag var vi borte på sykehus apoteket å hentet eggløysningssprøyta, paracett og vival (sist nevnte til egguttaket)




Overblikk over medisinene jeg har brukt under forsøket :)
Det mangler to spray med Synarela, som jeg har rotet bort.

 Klar til å blande eggløysningssprøyta..

 Slik ser EL sprøyta ut før man blander den. (Ovitrelle)



 Ferdig blandet og klar til å stikke:)



I morgen blir det medisinfri dag, noe som skal bli himmelsk etter lang tid med medisiner.
På onsdag blir det uthenting av egg. 1 time før oppmøtte skal jeg ta tre paracet og 1 vival.

Under selve uttaket før jeg et morfinlignende preparat som heter petidin :)







2 kommentarer: