søndag 20. februar 2011

Veien videre..

Ja, hvor går egentlig veien videre? Det har vi nok ikke svar på selv enda.
Jeg leter etter en indre styrke som bruker å komme i situasjoner som er vanskelige,
men akkurat nå ser det veldig mørkt ut..
Vi var så sikker på at vi skulle nå målet denne gangen. "Tro kan flytte fjell" er det et ordtak som heter.
Dette har vi erfart at det ikke stemmer.

Kortet våres før dette forsøket var at jeg skulle søke meg inn på master eller års studium, for så å ta permisjon når vi eventuelt fikk et barn. Den planen gikk i vasken, så nå ser det ut til at jeg må fullføre bachelor studiet mitt, og søke jobb for så å jobbe i noen mnd før vi starter med et nytt forsøk.
Det kan ta lang tid å få fast jobb i denne byen, så hvis det er den veien vi tar- så får vi ikke starte opp før om kanskje ett år!
IVF karusellen handler mye om å sette livet på vent, men noen ganger må man vell bare sette IVF prosessen på vent..



Det blir en liten pause fra bloggen fremover, det er jo ikke så mye å skrive når vi ikke skal ta forsøk.
I tiden fremover blir det full konsentrasjon over bachelor oppgave og eksamen.
Vi lurer litt på å reise bort en lang helg i mai, så vi har litt å se frem til heldigvis:)


1 kommentar: