søndag 19. desember 2010

En uke på sprayen..

Jeg elsker lange, meningsløse lister som kjeder vettet av folk:)
Så slik ser statusen ut, etter litt over en uke på min kjære Synerela:

Antall spray tatt: 34
Antall spray igjen før sprøytestart: 98
Antall ganger alarmen har ringt på telefonen: 17 (Klokka 08.00 og 20.00 hver dag)
Dager til mannen kommer hjem: 24
Dager til sprøytestart og cyste kontroll: 24
Bivirkninger så langt: Lite bivirkninger så langt :) Litt hetetokter til tider og "mensen smerter".
Antall måneder siden vi startet å prøve: 78




Jeg og bikkja er på juleferie hos min mor :) Her er et bilde fra vi var ute å gikk tur i 1 1/2 time i det kalde været.
Jeg koser meg masse her, men savner min kjære! Skulle ønske han kunne vært hjemme i jula.

Forhåpentligvis så byr 2011 på mange gleder.
Kanskje vi kan avslutte et kapittel i livet, og begynne på et nytt? Tiden vil vise..:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar