fredag 31. desember 2010

Godt nyttår!

Et nytt år står for døren. To tusen og elleve er her snart.
Et nytt år bringer med seg optimisme, håp og drømmer.
Et nytt år bringer også med seg tanker om året som var, og om alle årene vi har ventet..

2010 har vært et fint og rolig år. Kanskje et av det roligste året i livet mitt:)

Jeg har et ønske for 2011, og det er selvsagt at forsøket vi holder på med nå skal ende positivt!
Kanskje året som kommer er året der vi skal få oppleve å bli foreldre?
2011 blir ellers et travelt år. Jeg er i slutten av utdannelsen min, noe som medbringer praksis, bahelor skriving og mange eksamener. Jeg gleder meg til juni:)





Dagene går sakte med tanke på forsøket. Jeg begynner å bli lei av bivirkningene, spesielt hodeverken..
Men jeg skal ikke klage:) Det er tross alt våres eneste mulighet til å få biologiske barn.

I morgen er det heldigvis bare 12 dager til min kjære kommer hjem og til jeg skal på cystekontroll og begynne på sprøyter.
Om en måned er jeg forhåpentligvis ruger, og februar vil kanskje bringe positive nyheter?

Spray dag: 22
Antall spray tatt: 88 (to spray i hvert nesebor * 2 per dag)
Antall spray igjen før sprøytestart: 48
Antall ganger alarmen har ringt på telefonen:
44 (Klokka 08.00 og 20.00 hver dag)
Dager til mannen kommer hjem: 12
Dager til sprøytestart og cyste kontroll:
12
Bivirkninger: HODEPINE(!!!) trøtt, humørsvinginger, masse små blødninger. Kjennes ut som jeg er konstant fyllesyk.. Sulten (??)








Jeg håper alle sammen får et riktig godt nyttår, og at året som kommer blir fylt med gleder og lite motgang!

Til dere som er ufrivillig barnløse: Jeg håper at 2011 oppfyller alle deres ønsker og drømmer, og at dere får oppleve å bli gravide og foreldre:)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar