fredag 7. januar 2011

5 dager igjen..

Da har tiden endelig kommet til at det er under 1 uke igjen til sprøyte start:)
Jeg har skrekk for sprøyter, og jeg trodde aldri jeg skulle si dette: Gud, jeg gleder meg!!
Under første ivf forsøket sprayet jeg 16 dager før jeg startet på sprøytene, mens denne gangen skal jeg spraye i 33 dager før sprøytestart.
Dette forsøket kjennes mye tyngre ut enn det første!

Hodepinen er der når jeg våkner og når jeg legger meg..
Humøret går i berg og dalbaner- i det ene øyeblikket er jeg Frøken Positiv, mens i det neste raser verden rundt meg og tankene og redselen kommer. "Tenk hvis vi aldri klarer det"..
Det er slitsomt når humøret går sånn opp og ned, det er slitsomt å være for negativ og det er slitsomt å være for positiv. Jeg er livredd for å bli skuffet..

Spray dag: 28
Antall spray tatt: 112
Dager til cyste kontroll og sprøytestart: 5
Antall ganger alarmen på telefonen har ringt: 56
Dager til mannen kommer hjem: 5














2 kommentarer:

  1. Hei snuppa.
    Ikke lenge til kontroll og sprøytestart.
    Håper bivirkningen slipper litt når du blir stikker. Ønsker deg masse lykke til framover.
    Titter innom rett som det er vettu :o) Heier på deg og krysser alt som krysses kan for dere xxx

    Ha en strålende helg. Klemmer i fleng.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hilsen vennen <3 Er koselig når noen kikker innom og kommenterer litt:)

    Nå er det ikke lenge igjen til sprøytestart nei,gleder meg:)

    Håper du og din kjære får en kjempe fin helg videre:)

    Stooor klem til deg <3

    SvarSlett