mandag 17. januar 2011

Frøken verpehøne..

Jeg har allerede gått på sprøytene i noen dager. Tiden går raskt nå i forholdt til sprayingen :)
De værste bivirkningene har forsvunnet helt! Det er fantastisk å slippe å våkne med hodepinen og være konstant trøtt.
Bivirkningene som derimot har blitt de "værste" er humørsvigninger.. Herregud, sier bare jeg.. Jeg må nesten le av meg selv av og til når jeg klikker for hver minste små bagateller :) Godt at mannen holder ut ;)
Jeg kjenner også litt murringer i magen, men jeg velger å tro at det er noe som skjer i eggstokkene.
På fredag er det tid for ultralyd og sjekk av folikkene. Jeg håper at jeg slipper å gå ekstra lenge på sprøytene.
















Spray dag
: 38
Antall spray tatt: 152
Sprøyte tatt: 6
Dager til ultralyd: 4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar