fredag 28. januar 2011

Goodbye yellow brick road..

Dager siden egguttak: 2
Antall embryo satt inn: 1
Antall embryo på frys: 4
Crinone dag: 2

Rett før 13.00 satt vi å hentet på sykehuset. Ved innsetting så må blæra være full, derfor hadde jeg med meg enn flaske med vann.  I dag fikk min mor bli med, og hun var kjempe spent og nesten litt rørt av hele situasjonen.
Etter en liten stund ble vi hentet av samme lege som tok egguttaket på meg.

Da jeg var vel oppe i stolen, fikk jeg vite at vi fikk fire embryo på frys, og de kom til å sette inn ett :)
Vi fikk se det lille håpefulle embryoet på skjermen, et perfekt fire-delt embryo.
Legen "jobbet" en stund med å komme inn til livmoren min, og vi fikk se det hele på skjermen (selv så jeg ingenting,hehe) Min mor fikk se når de "slapp" egget inn, mens Elton John sang  "Goodbye yellow brick road" i bakgrunnen:)




Nå kommer den lengste tiden med hele forsøket.
"Skrulle-perioden" blir denne tiden omtalt av mange IVF kvinner...
Jeg har bestilt tester i dag, så de kommer forhåpentligvis i    posten om noen dager!








4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Gratulerer som ruger vennen min, og grattis med 4 på frys (til søsken) ;)
    Nå får du ruge og kose deg i "skrulle-perioden"
    Jeg krysser alt som krysses kan for positiv test og stoor jubel om 14 dagers tid.
    Ha en strålende helg. Klemmer :)

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen vennen min <3
    Hååper det blir positiv test om noen uker:)
    God helg til deg og din kjære <3
    Stor klem

    SvarSlett
  4. For ein nydelig historie:)vakrare historie og ha i babyboka til lille nurket kan eg ikkje tenka meg! og for ein nydelig sang å spille som bakgrunnsmusikk til babyen inni magen gjennom svangerskapet:))

    SvarSlett