torsdag 27. januar 2011

Tlf om befruktning..

Dager siden egguttak: 1
Antall befruktede egg: 8 = 88,8 %
Dager til innsetting: 1
Crinone-dag: 2

Jeg våknet sefølgelig veldig tidlig i dag, spent på telefonen fra sykehuset som ventet maaange timer etter.
Mannen hadde fått oppdraget med å ta den telefonen i dag, siden han er den som har best nerver av oss ;)
Klokka 12.55 ble det for nervepirrende å sitte å vente (sykehuset skulle ringe etter 13.00) så da gikk
jeg å handlet inn til dagens middag.
Spent kom jeg tilbake, og ble møtt av en stykk svært glad kjæreste.
En hyggelig stemme i telefonen hadde fortalt han at 8 av 11 egg var befruktet. Med andre ord : 88,8 % av eggene. Vi er sefølgelig veldig fornøyde med det :)
Under første forsøket ble 70 % av eggene befruktet, så det var litt bedre resultat denne gangen : Til nå!

Det blir spennendes i morgen å høre hvor mange av eggene som er gode nok til å fryses. Jeg rekner med at jeg får kun ett egg inn, og alt over det som kommer på frys er en stor bonus.
Så kjære søte håpefulle små, vær så snill å del dere og bli PERFEKTE :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar