onsdag 12. januar 2011

Gonal-F..





 Gonal-F er middelet som skal hjelpe meg med å lage egg.
Den er enkel å bruke.
Her er er bilde FØR jeg tok sprøyta :)


Den ser ut som en liten penn.
Dosen jeg skal ta er på 150 iE

Sprøyta kommer i en eske, som inneholder flere
engangs nåler:)


                                                              
Jeg stikker i området rundt navelen (høyre og venstre side)
Jeg tar eg et godt tak i flesket og stikker sprøyten inn.
Det er mer skummelt enn det er vondt ;)



Jeg fikk et glass pepsi max og en mandel stang i belønnelse,
siden jeg var så flink jente som klarte å sette sprøyta
på meg selv:) Fliiink jente!!











3 kommentarer:

  1. Gratulerer med sprøytestart vennen. Og så flink du har vært, som har satt den selv. Jippi!!!
    Klemmer :-)

    SvarSlett
  2. Takk,snuppa :D
    *Mange gode klemmer til deg*

    SvarSlett
  3. så flink du er vennen <3 dette blir spennende! Store klemmer:)

    SvarSlett